Agravia

Η Προώθηση των Μήλων την Άνοιξη Απευθύνεται σε Micro-Influencers

Προώθηση των Μήλων

Το Starr Ranch Growers γιορτάζει την πρώτη εβδομάδα της άνοιξης με δραστηριότητες μάρκετινγκ που έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργήσουν φήμη για το αποκλειστικό μήλο JUICI της εταιρείας.

Για να υποστηρίξει την προώθηση της η Bites & Blooms, την άνοιξη, η εταιρεία αξιοποιεί τα κανάλια κοινωνικών μέσων και το ιστολόγιο Harvest Home για να φιλοξενήσει δώρα, να μοιραστεί νέες ανοιξιάτικες συνταγές JUICI και να συνεργάστεί με micro-influencers σε όλη τη χώρα.

Οι στοχευμένοι μικρο-επηρεαστές θα λάβουν περιορισμένης έκδοσης κουτιά Bloom γεμάτα με μήλα JUICI, προσαρμοσμένα μπισκότα διακοσμημένα με άνθη μήλων που δημιουργήθηκαν από το τοπικό αρτοποιείο Wenatchee Treat και μίνι μπουκέτα λουλουδιών. Οι micro-influencers θα κληθούν επίσης να δημιουργήσουν και να μοιραστούν τις ανοιξιάτικες συνταγές μήλου JUICI.

Micro-Influencers

Οι αγοραστές που ακολουθούν το Starr Ranch online μπορούν να συμμετάσχουν σε εβδομαδιαία διαγωνισμούς που περιλαμβάνουν μήλα JUICI, μια μεγάλη ανθοδέσμη με ανοιξιάτικα λουλούδια και μια δωροκάρτα 100 $.

«Η άνοιξη είναι όταν ζωντανεύουν οι οπωρώνες μας», δήλωσε ο Dan Davis, διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης. «Τα δέντρα ανθίζουν, οι μέλισσες επικονιάζουν και αρχίζουμε να προβλέπουμε τη συγκομιδή. Ανυπομονούμε να μοιραστούμε μια γεύση αυτής της συναρπαστικής περιόδου με τους καταναλωτές και ελπίζουμε ότι η συνεργασία μας με micro-influencers θα ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και τις νέες χρήσεις για τα μήλα JUICI.”

Λέξεις-Κλειδιά:

Παρόμοια άρθρα