Agravia

Πώς να Επιλέξετε την Καλύτερη Συσκευασία για ένα Προϊόν;

Επιλέξετε την Καλύτερη Συσκευασία

Συχνά λέμε, ότι το περιεχόμενο είναι αυτό που μετράει. Αν και η κατάλληλη συσκευασία μπορεί να δώσει στα φρούτα και τα λαχανικά τεράστια ώθηση. Η απόφασή σας βασίζεται σε βιωσιμότητα, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής ή έξυπνο μάρκετινγκ; Το προϊόν σας θέλετε να διεγείρει μια συνειδητή απόφαση και περιλαμβάνει την προστιθέμενη αξία της εξαιρετικής συσκευασίας.

Η βιωσιμότητα είναι μια ευρεία έννοια

Αν ψάχνετε για βιωσιμότητα, η χρήση καθόλου συσκευασίας φαίνεται να είναι η πιο προφανής επιλογή. Ξανασκέψου το, όμως. Πρώτον, τα προϊόντα χωρίς συσκευασία αγγίζονται από τους καταναλωτές, γεγονός που δημιουργεί ζημιές και επηρεάζει τη διάρκεια ζωής τους. Δεύτερον, μπορεί κανείς να μαντέψει μόνο πώς οι καταναλωτές μεταφέρουν τις ντομάτες από τον λιανοπωλητή στην κουζίνα τους. Σε μια πλαστική σακούλα, την αντίστοιχη χάρτινη ή μια επαναχρησιμοποιήσιμη τσάντα;

Καλύτερη Συσκευασία

Η επιλογή υλικού παίζει επίσης ρόλο στους παραγωγούς και τους εμπόρους λιανικής. Ποια είναι η προέλευση των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται για τη συσκευασία τους; Και τι γίνεται αν απορρίπτονται μετά τη χρήση; Είναι δυνατή η ανακύκλωση; Αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί για τους καταναλωτές; Όπως μερικές φορές η ίδια η συσκευασία μπορεί να ανακυκλωθεί, ενώ το προσαρτημένο αυτοκόλλητο δεν μπορεί.

Η εξαιρετική συσκευασία προσφέρει προστασία. Γι’ αυτό τα βιολογικά προϊόντα τυλίγονται συχνά σε πλαστικό. Αυτό μπορεί να φαίνεται αντιφατικό, αλλά τα βιολογικά προϊόντα είναι πιο εύθραυστα λόγω των μεθόδων παραγωγής τους. Σε αυτήν την περίπτωση, η πλαστική συσκευασία εγγυάται μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Συσκευασία με πολλές λειτουργίες

Δίπλα στην προστασία, η συσκευασία έχει και άλλες λειτουργίες. Οι ντομάτες αμπέλου – από τις ντομάτες κοκτέιλ έως τους μεγάλους αδελφούς τους – ζυγίζονται και εμφανίζονται συχνά σε ένα δοχείο. Αυτό διευκολύνει τους καταναλωτές να τα πάρουν γρήγορα από το ράφι.

Καλύτερη Συσκευασία Προϊόντων

Και δεδομένου ότι ως παραγωγός ή λιανοπωλητής, εστιάζετε στη συσκευασία, γιατί να μην δημιουργήσετε κάτι όμορφο; Διασφαλίζοντας ότι η συσκευασία σας αντικατοπτρίζει μια συγκεκριμένη εικόνα, ταιριάζει αμέσως στη στρατηγική μάρκετινγκ. Οι καταναλωτές είναι ευάλωτοι σε ελκυστικές έννοιες. Είτε αυτό αντικατοπτρίζεται σε μια κομψή συσκευασία για ντομάτες κοκτέιλ είτε σε μια διασκεδαστική εικόνα για να ενθαρρύνει τα παιδιά και τους γονείς τους να αγοράσουν σνακ.

Η σωστή απόφαση έχει θετική επίδραση σε ολόκληρη την αλυσίδα

Πότε επιλέγετε ποια συσκευασία; Για κάθε ντομάτα μπορείτε να βρείτε μια κατάλληλη συσκευασία. Αλλά είναι επιτυχημένες αυτές οι λύσεις μακροπρόθεσμα; Και μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν σε μεγαλύτερη κλίμακα, έτσι όχι μόνο ο παραγωγός, ο λιανοπωλητής ή ο καταναλωτής, αλλά ολόκληρη η αγορά μπορεί να επωφεληθεί από αυτό; Παρακολουθώντας στοιχεία όπως η αειφορία, η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και το μάρκετινγκ, τα φρούτα και τα λαχανικά μπορούν τελικά να φτάσουν στο επόμενο επίπεδο.

Λέξεις-Κλειδιά:

Παρόμοια άρθρα