Agravia

Διαδικτυακό Εμπόριο Βοτάνων

Εμπόριο Βοτάνων

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει καθιερωθεί ως πρόσθετη υποδομή εφοδιασμού ως αποτέλεσμα της κρίσης του Covid-19. Σε μια έρευνα σε περίπου 2.500 καταναλωτές που διεξήχθη από τη Γερμανική Ένωση Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Παραγγελιών Ταχυδρομείου, ένας στους δύο ερωτηθέντες δήλωσε ότι θα παραγγέλνουν περισσότερα από το διαδίκτυο στο μέλλον ως αποτέλεσμα της εμπειρίας τους κατά τη διάρκεια την κρίση του Covid-19.

Η γκάμα των διαθέσιμων προϊόντων στο Διαδίκτυο αυξάνεται σταθερά εδώ και χρόνια και περιλαμβάνει από καιρό τα φυτά. Το 2017, οι διαδικτυακές πωλήσεις προϊόντων κήπου – σε σύγκριση με όλα τα σταθερά κανάλια πωλήσεων – έφτασαν το 41% ​​των συνολικών πωλήσεων. Ο πελάτης αναγνώρισε αυτήν την τάση προς το ηλεκτρονικό εμπόριο πριν από περίπου δέκα χρόνια και εξυπηρετεί μια σταθερά αναπτυσσόμενη πελατεία με το διαδικτυακό κατάστημα.

Η γκάμα περιλαμβάνει πάνω από 60 ποικιλίες. Μετά από προσεκτικές αρχές, αναπτύχθηκε δυναμικά, αυξάνοντας κατά 30% κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19: πολλοί καταναλωτές που είχαν προηγουμένως αγοράσει πράγματα από ένα κέντρο κήπου δοκίμασαν τις παραγγελίες μέσω διαδικτύου ενόψει του lockdown – και έκτοτε έγιναν πιστοί πελάτες.

Δεδομένου πολλά eshop λειτουργούν εντελώς οικολογικά και δεν χρησιμοποιούν πλαστικό, η συσκευασία θα πρέπει φυσικά να ταιριάζει με το φυσικό και πολύτιμο περιεχόμενο – οι φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις και οι ατομικά προσαρμοσμένες λύσεις συσκευασίας είναι απλά ιδανικές.

Λέξεις-Κλειδιά:

Παρόμοια άρθρα