
Από σήμερα, Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025, ξεκινά από τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) η προπληρωμή:
Οι πληρωμές θα γίνουν με απευθείας κατάθεση στους λογαριασμούς των προπληρωμένων καρτών των δικαιούχων, χωρίς καμία απαίτηση ενέργειας εκ μέρους τους. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, δεν υπάρχει κανένας λόγος προσέλευσης στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2).
Η διαδικασία γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά στο gov.gr, στη διαδρομή gov.gr > Εργασία και Ασφάλιση > Ανεργία > Δήλωση παρουσίας επιδοτούμενων ανέργων (Διαθέσιμη ΕΔΩ).
Περισσότερες πληροφορίες στον ιστότοπο της ΔΥΠΑ.
Πηγές:




